2013. június 27., csütörtök

Csodás ,nyári ZARA kismamaruha L-es 1 ft-ért??? - Jelenlegi ára: 1 Ft

Ezen az aukciómon egy gyönyörű, nyári , lenge kismamaruhára licitálhatsz, mely a ZARA kollekciójából származik. Később tunikaként egy övvel is nagyon szuper. Tavaly nyáron vásároltam, de kislányom előbb született a vártnál, ezért nem tudtam már felvenni, tehát vadonat új. Bolti ára 14. 000 ft volt.... Licitálás előtt érdeklődj, mert több helyen hirdetem.  Megkérném a kedves licitálót, hogy csak az üsse le, aki komolyan is gondolja, mert az előző vásárló visszalépett a vásárlástól anyagi gondokra hivatkozva... Engem megkárosított, plusz elvette mások elől a lehetőséget!!! Az 1 ft-os aukció nem az állapotát tükrözi, hanem én eladni szeretnék, mivel annyi felesleges (kinőtt, kihízott, stb)  ruhánk van, hogy megmozdulni sem lehet a lakásban. Ha bármi kérdésed lenne, szívesen válaszolok és mérek . Postázom is, pontos postaköltséget csomagolás és mérés után tudok mondani.
Nézz szét nálam, rengeteg márkás női nyári ruhát, babaruhacsomagot , kelléket és nyári kismamaruhákat töltök fel a héten, mindegyik első kézből, mosva, dohányfüst és állatszőrmentes lakásból származik.   
+ AJÁNDÉKBA DM KUPONOKAT ADOK !!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-07-09 13:23
. Csodás ,nyári ZARA kismamaruha L-es 1 ft-ért??? - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése